12th WARRIORS



DALAM diri ini perasaan cinta untukmu tidak akan hilang. Dan abang mohon izin darimu untuk perasaan itu terus bertapak di hati abang hingga bila-bila. Untukmu, abang doakan agar dirimu bertemu kebahagiaan yang lebih bermakna bersama si dia yang kini berjaya menambat hatimu. Walaupun berat hati ini untuk melihatmu bersama insan lain, tapi apa lagi yang lebih bermakna untuk abang selain daripada melihat kebahagiaan dirimu, walaupun dari jauh. Dengan perginya satu kenangan cinta, kamu mampu memperolehi dua cinta yang baru, cinta untuk insan yang bertapak di hatimu menggantikan abang, dan cinta untuk keluarga abang seperti yang diinginkan dari awal pertemuan bersama mereka.

Abang tidak minta diingati, abang cuma mohon izin untuk mengingati. Halalkan segala perasaan tersebut, segala milikmu yang abang terambil dan terguna. Mohon keampunan dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki, muga ada simpati untuk memaafkan abang.

Kebahagiaan sudah tiada lagi untuk abang. Milik dan ruang abang untuk itu telah abang serahkan padamu, jika masih perlukan bajailah ia, jika tidak kuburkan saja.

Categories:

Leave a Reply